365+1 omalovánek a pracovních listů



Online magazín www.predskolaci.cz vytvořil sadu 365+1 omalovánek a pracovních listů pro děti. Na každý den v roce je připravena jedna omalovánka a jeden pracovní list. Všechny dokumenty (v PDF pro tisk) můžete ZDARMA stahovat

Leden - Co už umím (půjdu k zapisu), Čím budu?, Zimní hry a sporty, Sníh led mráz.
Únor - Pohádkové postavy, Masopustní karneval, Mých 5 smyslů, Moje telo a zdraví.
Březen - Příchod jara, Květiny na jaře, Přílet ptáků, Pokojové květiny.
Duben - Bezpečnost na silnici, Jaro v trávě (sázíme sazenice), Ekologie Země (třídíme odpad), Velikonoční svátky.
Květen - Maminka má svátek, Moje rodina, Multikultura (každý jsme jiný), Domácí zvířata a jejich mláďata.
Červen - Svátek dětí (Mezinárodní den dětí), Zvířata v ZOO, Hry a sporty, Kvetoucí příroda (hmyz, brouci).
Červenec - Počasí a znaky léta, Koloběh vody v přírodě, Teče voda, teče (Od pramene k moři), Kdo žije ve vodě (v řece, v moři).
Srpen - Letní květiny, Povolání, Lesní plody , Kdo se stará o naše bezpečí.
Září - Já a moje mateřská škola (já a moji kamarádi), Pravidla ve třídě, Rozdíl mezi městem a vesnicí, Dům a náš byt.
Říjen - Sklizeň plodů podzimu (ovoce a zelenina), Pouštění papírových draků, V lese (barevné listí), Počasí na podzim.
Listopad - Volně žijící zvířata, Příprava přírody na přicházející zimuú, Materiály (z čeho je uděláno), Mikuláš, čert a anděl.
Prosinec - Co děláme celý den (časové údaje), Co děláme celý rok, Zvyky a tradice, Těšíme se na Vánoce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...